Civolution – skrót zasad i moja opinia

Czas na jeden z ciekawszych tematów w grach planszowych, jakie ostatnio widziałem. Niech Was nie zwiedzie wygląd tej gry i to, co dzieje się na planszy. Tu jesteście po prostu studentami, zdającymi egzamin. Oto Civolution.

Hollow Pact – skrót zasad i moja opinia w oparciu o wersję demo

Pamiętacie grę Bestia? Okazuje się, że wielkie polowanie wcale się tam nie zakończyło. Oto bowiem kilku rabusiów zakosiło Bestii jakiś artefakt i teraz muszą uciekać przed jej gniewem. Czy Bestia ich dopadnie? Tego dowiecie się grając w Hollow Pact.

Pax Hispanica – skrót zasad i moja opinia

Karaiby w XVII wieku nie były najspokojniejszym miejscem do życia. Licznie pojawiające się kolonie państw europejskich, niewolnictwo, konkwistadorzy, a także masa piratów i tym podobnych radości na morzu. Oto Pax Hispanica.

Znaczkomania – skrót zasad i moja opinia

Zbieranie znaczków. Dla jednych potworna nuda, dla innych poszukiwanie skarbów w niewielkich kawałkach papieru. Jak wygląda walka o najlepsze znaczki na konwentach? O tym mówi gra zatytułowana Znaczkomania.

Sagrada Legacy – skrót zasad i nasza opinia

Mechanika Legacy gościła już w sporej liczbie gier, które nie zaczynały swej kariery w tej rodzinie. Gry strategiczne, euro, przygodówki. Tym razem Legacy zagościło do logicznej układanki o tworzeniu witraży. Oto Sagrada Legacy.

Power Grid: Outpost – skrót zasad i moja opinia

Wysokie Napięcie, to gra którą wszyscy znają. Może nie grali w nią, ale raczej o niej słyszeli. Outpost to gra, która mocno wpłynęła na autora Wysokiego Napięcia. Power Grid: Outpost to swego rodzaju hołd, dla tej inspiracji.

Concordia – skrót zasad i moja opinia

Czas naprawić kolejne recenzenckie przeoczenie. Gra, o której wielokrotnie wspominałem przy różnych okazjach, ale jednak jej nie zrecenzowałem. Do dzisiaj. Oto Concordia.

Empires: Age of Discovery – skrót zasad i moja opinia

Nowy Świat został odkryty. Czekają na nas nowe możliwości, nowe skarby, ale i nowe wyzwania. Czas zatem zebrać odpowiednich ludzi i wyruszyć w nieznane. Oczywiście trzeba wyruszyć szybko, żeby wyprzedzić konkurencję. Oto Empires: Age of Discovery.

Shackleton Base: A Journey to the Moon – skrót zasad i moja opinia

Księżyc zawsze był interesująca miejscówką na założenie jakiejś bazy, czy kopalni rzadkich minerałów. Zwykle wtrącały się w to wszystko jakieś chciwe korporacje. Temat kolonizacji księżyca podejmuje tym razem gra Shackleton Base: A Journey to the Moon.

Intarsia – skrót zasad i moja opinia

Są gry, w których chodzi o układanie kolorowych wzorków i zgarnianie masy punktów. Dlatego temat gra drugorzędną rolę i bywa dziwny. Na przykład zostajemy poproszeni o remont podłogi w jakiejś francuskiej kawiarni. Oto Intarsia.

Pozostałe wpisy